Quant temps vam viatjar?

Vam aterrar a Buenos Aires el 15 de novembre de 2008, hem tornat a Catalunya entre el 7 i el 20 de maig de 2009. 6 mesos.

Quin va ser el nostre recorregut?

Para ver por donde hemos pasado exactamente clickar en MAP y luego en ampliar (+). more...

LES FOTOS DEL VIATGE

Les podeu trobar a:

www.picasaweb.com/patrukinha

divendres, 27 de febrer del 2009

Brasil, atracció fatal (I part)

Brasil és enorme. Té una extensió increïble. Però a part, manté amb els seus visitants una relació diferent de la que havíem tingut fins ara a Argentina i a Xile. Brasil ofereix als ulls dels europeus els primers símptomes d'una societat menys occidentalitzada, un fet que obre un pilot de portes per explorar.
La Patri i jo, en Dani, vam entrar a Brasil el 5 de febrer per Foç d'Iguaçu, i la Isa per la seva part ho va fer uns dies abans per Belem, al nord de tot del país.
Les dues delagacions hem anat fent al revés, uns hem pujat i la Isa ha anat baixant.
Pel que fa al recorregaut de sud a nord, us oferim un petit resum, en la seva primera part.
Després de contemplar les catarates d'Iguaçu vam entrar a Brasil amb un viatge en bus no recomanable per a ningú (els conductors brasilers són temeraris i van a tot drap) que ens va dur des d'Iguaçu fins a Curitiba i d'allí al port de Paranaguà, des d'on vam agafar un vaixell que ens va traslladar fins a la remota, tranquila i increïble Ilha do Mel, aquí en teniu algunes imatges.




3 comentaris:

Anònim ha dit...

OOOOOOOH!! ILHA DO MEL! Mare meva, quin lloc! Quin lloc! :)

A disfrutar!

Josep M. Ferrer ha dit...

Molt maca la Ilha do Mel!!! No sé com he arribat al vostre blog, però m'he fet un enllaç en el meu. Sóc antropòleg i m'encanta viatjar, i m'ha semblat que el vostre viatge era molt interessant. Amb el vostre permís, m'agradaria seguir el que aneu penjant. Fins una altra!!!

Josep

bárbara ha dit...

ola vagamundos!
como vos vai. Por aquí xa sabedes que jodidos xa que temos un novo Fraga en Galicia. Sinceiramente, co que me gusta ser galega e a vergoña que me dá a veces.
Esta terriña non hai quen a entenda. Bueno esta e algunha máis, así que se pasades de novo por Arxentina dicídelles que síntoo moito pero qu me cago na quinta provincia galega igual que nas outras catro.
NON APRENDEMOS.